SPOLEČNÉ AKCE

MML Leaders Brunch

📅 Kdy: 26. března 2025

⏰ Čas: 9.30 - 13.00 h

📍 Kde: FOTOŠKODA, Palác Langhans, Vodičkova 37, Praha.

S radostí vás zveme na další společné setkání lídrů Mastermind pro lídry. Tentokrát se potkáme na společné na akci – Leaders Brunch.

Co vás čeká?

🔍 Prohlídka Paláce Langhans 

Palácem, který přes 100 let slouží fotografii v centru Prahy, nás provede Martin Škoda, CEO FotoŠkoda.

💡 Přednášky a diskuse s inspirativními osobnostmi 

Naši dva hosté si pro vás připravili přednášky a diskusi na aktuální podnikatelská témata. Medailonky a témata přednášek najdete níže. 


Brunch – Lahodné občerstvení z oblíbené kuchyně Špejle.


🤝 Networking – potkejte se členy ostatních skupin v jiném prostředí, sdílejte myšlenky a inspirujte se navzájem.



PŘEDNÁŠKY A SPEAKŘI:


📌 Kam kráčíš, Česko?

Lucie Beránková, makroekonomická analytička think tanku Druhá ekonomická transformace.

Lucie je analytička a manažerka v oblasti makroekonomických a strategických analýz. Má 12 let zkušeností ze strategického poradenství v McKinsey & Company jako členka a později vedoucí týmu Research and Analytics. Poté pracovala 5 let jako manažerka produktů a strategie v energetice (ČEZ a E.ON). Od července 2024 je hlavní makroekonomická analytička think tanku Druhá ekonomická transformace.

Lucie bude mluvit o makroekonomickém pohledu a vlivech na budoucnost Česka. Přiblíží nám, jak se bude vyvíjet pracovní síla, finanční trhy a na co zaměřit pozornost, pokud chceme své firmy připravit na budoucnost.



📌 Úspěch a transformace Lidlu

Vít Pravda, bývalý jednatel a CFO Lidl.

Vítek byl ve vrcholovém vedení českého Lidlu od roku 2001. Byl jedním z prvních zaměstnanců, kteří pomáhali otevřít první pobočky. Stal se jedním z pěti jednatelů, byl zodpovědný za administrativu a finance. Během jeho působení se Lidlu povedlo úspěšně prorazit na obsazeném trhu. O české spotřebitele se tehdy přetlačovala celá řada jiných řetězců, na některé si dnes již ani nevzpomeneme. Lidl se stal jedničkou na trhu a katalyzátor změny v mnoha oblastech: ať už se jedná o přístup k zaměstnancům, privátní značky, eshop, digitalizaci nebo stavbu vlastních prodejen.

Vítek nám přiblíží, jaká rozhodnutí zásadně ovlivnila jeho úspěch Lidlu. Budete se moci zeptat na to, jak transformovali firmu v oblastech HR, digitalizace i logistiky.

Zúčastním se akce:

Vstupné:

Pro členy TOP a PRIME: 1 vstup z vašeho členství

Pro členy 100+: akce je součástí balíčku GOLD, nebo pro SILVER 4.500 Kč.

Pro nečleny: 4.500 Kč